Jócskán átalakulóban vannak a vásárlási szokások az elektronikai-piacon is - derült ki egy friss kutatásból.
A Temuról vallott a magyar Media Markt feje: brutális, amit csinálnak, de valamit nagyon benéztek
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temuhoz hasonló webshopok, bár jelentős árelőnnyel csábítanak, hosszú távon nem építhetnek ki stabil vásárlói lojalitást megtévesztő ajánlataikkal és változó marketingstratégiájukkal - számolt be a Forbes.
A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője, Szilágyi Gábor, a Temu webshopról nyilatkozva kifejtette, hogy bár a piac egyes szegmenseiben érezhető a Temu jelenléte, azonban ő személy szerint a megbízható kereskedőktől való vásárlást részesíti előnyben.
A Temu webshop megjelenése óta sokakat foglalkoztat, hiszen rövid idő alatt jelentős piaci részesedést ért el Magyarországon. Szilágyi Gábor szerint bár bizonyos termékkategóriákban versenyhelyzet alakult ki közöttük és a Temu között, főleg az olcsóbb árszegmensben, de hangsúlyozta, hogy vállalata fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár valamilyen szinten versenytársak, azért a profiluk egészen más.
Szilágyi szerint hosszú távon nehéz fenntartani azt az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit jelenleg a Temu képvisel. Végül Szilágyi kiemelte: az omnichannel vagy többcsatornás kereskedelmi modell lehet az effektív védekezés módja globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal mind online, mind offline területen erősíthetik pozícióikat és biztosíthatják vállalkozásuk hosszú távú sikerét.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Nincs is annál jobb, mint erdei fülesbaglyokat figyelni
- Megjelent a teljes rendőrségi jegyzőkönyv Magyar Péter és Varga Judit veszekedéséről
- Sok a panasz az Aldi dupla kasszás megoldására
- Bődületes számú nevező a London Marathonon
- Megérte a vállalkozásoknak visszatérni a tisztességes verseny útjára
- Ennyi bejelentés érkezett tavaly káros internetes tartalomról