Gyönyörű tanulmányautót készítettek a Pagani stílusában az olasz Istituto Europeo di Design formatervező tanulói. Az Alisea tökéletesen illeszkedik Horacio Pagani alkotásai közé, mégis üdítő a letisztultsága.

Horacio Pagani igazi maximalista, és ez tökéletesen látszik az autók minden milliméterén. Ezeknek a ritka szupersportautóknak minden részlete tökéletesre van csiszolva, hogy egyszerre feleljen meg a szélcsatornának és azoknak a tehetős gyűjtőknek, akik megengedhetnek maguknak egy Paganit. Az Istituto Europeo di Design formatervezői nagyon sok elemet megtartottak ezekből, de a minimalista megközelítéssel az Alisea egész más arcát mutatja a Paganinak.

Hullámzó övvonala, a fényszórók formája és az elmaradhatatlan középre rendezett kipufogók ott vannak az Alisea-n is.

Horacio Pagani a nyolcvanas években kezdett el dolgozni a Lamborghininél, ahol fokozatosan küzdötte fel magát a ranglétrán. Karrierjének egyik kiemelkedő pontja volt a vállalatnál, amikor a Countach huszonötödik évfordulós kiadását tervezte meg. 1992-ben aztán megalapította a modenai székhelyű Pagani Automobilit, majd hét évvel később bemutatták a Zondát.

Nagyon sokat merítettek a torinói hallgatók az első Pagani modellből, de a saját elképzeléseik szerint több letisztult felülettel és a légbeömlők minimalizálásával készítették el az Alisea koncepciót, melyben nem kötötte a kezüket a hajtáslánc és más műszaki paraméterek, mert valójában egy 1:1-es méretarányú modellről van szó.

Ez is érdekelhet:

Utopia néven jön Horacio Pagani legújabb alkotása

864 lóerős biturbó V12-essel és kézi váltóval itt a Huayra utódja.

Az űrutazás helyett inkább erre a Pagani Zonda R-re fizetnénk be

Hasonló lehet az élmény, csak ez drágább.

A Pagani legújabb költeménye a Huayra Codalunga

Hétmillió euróba kerül, de már minden példánya elkelt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés