Egy rövid Tesla-történet!

picture

Ez itt a Concorde Podcast. Egy műsor, ahol a Concorde munkatársai minden héten alaposan megmondják véleményüket pénzről, gazdaságról, politikáról és mindarról, amit egy Concorde-os nem hagyhat szó nélkül.

MIRŐL LESZ SZÓ A MAI ADÁSBAN?

Az utóbbi hónapokban megtörni látszik világszerte a hit, hogy a belső égésű motoroknak nemcsak önmagukban, de már a plug-in hibridek szintjén is hamarosan vége lesz. Ez ismét jelentősen átrendezte a tőkepiaci szereplők percepcióját is az autómobilitással kapcsolatban, ami komoly változásokat eredményezett a szektor értékeltségében, de azon belül is a leglátványosabb nyomokat a Tesla piaci kapitalizációján hagyta.

Bár még mindig masszívan felülárazott a társaság a szektortársaihoz képest, ugyanakkor beszédes, hogy adásunk felvételének pillanatában, alig több mint negyvenkét százalékát éri a cég élete csúcsához képest, ami 1.300 milliárd dollárt jelentett.

Nagy kérdés, mi lehet most a Teslával, venni kell vagy esetleg shortolni? És tényleg, aki shortolja, az valójában a cég vesztét várja, ahogy azt sokan szeretik értelmezni, vagy egész másról szól ez a tevékenység? Erről beszélget Vidovszky Áron a Concorde Podcast mai adásában Gyurcsik Attilával, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával.

TARTSON VELÜNK!

A Concorde Podcast már elérhető a Spotify, az Apple, és a Google felületein, valamint YouTube csatornánkon. Kövessen be minket, hogy ne maradjon le a legforróbb tőkepiaci sztorikról!

AZ ADÁSBAN SZEREPLŐ ÁBRA:

Bármi, ami a műsorban elhangzik az az abban résztvevők magánvéleményét tükrözi. A műsor szórakoztató jelleggel készült, annak tartalma nem minősül befektetési tanácsadásnak és befektetési döntések alapjául sem kíván szolgálni. A Concorde munkatársai a műsorban elhangzó értékpapírokban és befektetési eszközökben pozíciókkal rendelkezhetnek. A műsorban elhangzott adatok, előrejelzések és információk pontosságával és teljességével kapcsolatban a Concorde, illetve a műsor készítői felelősséget nem vállalnak. A Concorde Podcast a Concorde Értékpapír Zrt. szellemi tulajdona.