Másodszor dobott piacra közös whiskeyt a McLaren és a Jack Daniel's

Kovács Patrik Kovács Patrik | 2024.04.14 | Sebesség | Olvasási idő: 2 perc
Másodszor dobott piacra közös whiskeyt a McLaren és a Jack Daniel's

A Forma-1 történetének egyik legeredményesebb csapata tavaly ünnepelte alapításának 60. évfordulóját. A McLaren a születésnap apropóján több közismert márkával is együttműködésbe kezdett – köztük volt a világhírű whiskey-gyártó, a Jack Daniel’s is.

„A 60. évünkben a Bruce McLaren által alapított csapat öröksége előtt tisztelgünk. Ez a limitált kiadású palack újabb fantasztikus módja annak, hogy a rajongókkal közösen ünnepelhessünk, valamint megemlékezzünk Bruce-ról és Jackről, a két kiemelkedő alapítóról” – közölte Louise McEwen, a McLaren marketingigazgatója tavaly áprilisban, amikor kiderült, hogy az istálló a Jack Daniel’s parnereként önálló whiskey-t dob a piacra.

A limitált szériás whiskey a gyártó széles körben ismert és népszerű Old No. 7-je, vagyis nem érdemes különleges ízélményt várni tőle, a dizájnja viszont annál egyedibb.

A Forma-1 rajongóit főként a papaya sárga és a fekete színeiben pompázó, csinos díszdoboz bűvölheti el, de a vájtszeműek a McLaren emblémáját is kiszúrhatják a palack nyakán, a címkét pedig az McL x JD (Bruce McLaren és Jack Daniel’s) felirat teszi emlékezetessé. A két fél együttműködése most újabb fontos állomásához ért, hiszen egy év elteltével piacra dobtak még egy közös párlatot, melynek legnagyobb vonzerejét szintén a vagány külső jelenti. Magát a nedűt egyébként nyolcvan százalékban kukoricát, tizenkét százalékban árpamalátát, nyolc százalékban rozst tartalmazó cefréből állítják elő, és faszénen szűrik át, mielőtt hordóba kerülne.

Iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj elsőként az újdonságokról!