Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMBeyoncé is farmerlázban ég, az Instagramon posztolt egy képet, amin farmert visel, farmeringgel és farmertáskával kiegészítve. Egy divattal kapcsolatos fogyasztói magatartást lefedő Instagram-fiók posztja szerint a Cowboy Carter megjelenése óta 14 százalékkal nőtt a dupla farmer említése a közösségi médiában − írja a The Guardian.
A dupla farmer – más néven kanadai szmoking – régóta megosztó kombináció. Vagy a rossz ízlés, vagy a tökéletes cowboystílus megtestesítője, utóbbi felé hajlik Beyoncé.
A cowboy-core időközben menővé vált a TikTokon, a Levi Strauss pedig ideiglenesen megváltoztatta a nevét az Instagramon Levi’sra. Michelle Gass vezérigazgató egy múlt heti konferenciahíváson hangsúlyozta, hogy a márka a kultúra középpontjában áll.
Szerintem nincs jobb bizonyíték annál, hogy olyasvalaki, mint Beyoncé, aki a kultúra formálója, valóban elnevez egy dalt rólunk
– fogalmazott.
Sheena Butler-Young, a Business of Fashion platform vezető tudósítója szerint azonban a Beyoncé-effektus nem tart örökké. A „bevételi siker” folytatásához elengedhetetlen, hogy marketinggel és termékekkel ösztönözzék a fiatalabb vásárlókat, amihez Beyoncé minden bizonnyal hozzájárul, és a vonzerejét az egyedülálló alapelemeken túlra is kiterjeszti. Beyoncé sok szempontból megadta nekik a kezdőlökést, innen már a Levi’s dolga, hogy kihasználja a helyzetet.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM