Valódi ráncfelvarráson esett át a Suzuki Vitara francia kihívója

Vágólapra másolva!
A gömbölyűról a villanyautókon is használt, szögletesebb arcberendezésre váltott a Renault Captur a modellfrissítésnél.
Vágólapra másolva!
Renault Captur
Fotó: Renault

Ahhoz képest, hogy a testvérmodell Renault Clio már tavaly áprilisban frissült, a Captur szabadidő-autó csak most kapta meg a vérfrissítést – persze így el lehet mondani, hogy az európai Év Autójának megválasztott Scenic E-Tech Electric-hez igazodik a megjelenés. 

Renault Captur
Fotó: Renault

Ugyanazt a furcsán kanyarodó nappali menetfényt látjuk a lökhárítóban, a keskenyebb és magasabban lévő fényszórókkal zömökebb a megjelenés. Ezenkívül még a látványosabb felnik és az egyébként is látványosabb részetekkel operáló Esprit Alpine változat említhető változásként.

Renault Captur
Fotó: Renault

Bent a jobb felbontású, esetenként nagyobb méretű képernyők jelentik a nagy újdonságot, felszereltségtől függően az OpenR Link fejegység beépített Google-alkalmazásokkal igyekszik megkönnyíteni a felhasználó életét, illetve az okostelefon-kapcsolódás már vezetéknélküli. Megtartották a vásárlók által kedvelt, 16 cm-es sínen tologatható hátsó ülést, kabin-szerte 24,7 liternyi tárolóhelyet alakítottak ki (a kesztyűtartó ebből 7 literért felel). 

Renault Captur
Fotó: Renault

Itt is az Esprit Alpine az igazán látványos/hallható újdonság, hiszen ennél a modellnél a francia nemzeti színeket viselő díszeken kívül a Jean-Michel Jarre által készített hangvilág (üdvözlő- és búcsúzó dallamok, stb.) jelentik az újdonságot. Nincsen már állati eredetű kárpit (bőr) a Renault Captur fedélzetén.

Renault Captur
Fotó: Renault

A motorkínálatban egy változás van, a plug-in hibrid helyett az öntöltő hibrid hajtást adják – a kisebb akkumulátor miatt sokkal olcsóbban tudják majd adni ezt. Az 1,0 literes turbó benzinnel 90 lóerős, LPG-vel 100 lóerős, az 1,33-as turbómotor 12 voltos lágyhibrid rásegítéssel 140 LE (6 fokozatú kézi kapcsolású váltó) vagy 160 LE (7 fokozatú duplakuplungos váltó) teljesítményű, az öntöltő hibrid rendszerteljesítménye 145 lóerő. A jobb vezetési élmény érdekében módosították az első felfüggesztés geometriáját és átprogramozták az elektromos kormányszervót.

Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur

Kapcsolódó cikkek: