tervek

1 millió darabbal növelné eladásait a Nissan

2024.03.31.

A Nissan a The Arc üzleti terv keretében fokozza az elektrifikációra és a növekedésre vonatkozó terveit a sokrétű AMIEO régióban (Afrika, Közel-Kelet, India, Európa és Óceánia), amelynek célja az értéknövelés és a versenyképesség erősítése.

A terv hidat képez a 2020-23-as pénzügyi évekre szóló Nissan NEXT üzleti terv és a Nissan hosszú távú Ambition 2030 víziója között. A terv széles körű termékoffenzívára, fokozott elektrifikációra, új mérnöki és gyártási megközelítésekre, új technológiák bevezetésére, valamint stratégiai partnerségek kihasználására összpontosít, a globális értékesítés növelése és a jövedelmezőség javítása érdekében.

Az AMIEO régió illeszkedik a Nissan globális stratégiájához, amely a volumenbővülést egyedi regionális stratégián keresztül kívánja biztosítani. Ez felgyorsítja az elektromos járművekre való átállást, amit egy kiegyensúlyozott elektromos/hagyományos belsőégésű motoros termékportfólió, a főbb piacokon elért volumenbővülés és a pénzügyi fegyelem támogat.

Ezen kezdeményezések révén a Nissan célja, hogy az éves eladásokat világszerte 1 millió darabbal növelje, amelynek közel egyharmadát (300,000 darabot) az AMIEO régió adja majd. A globálisan bevezetésre kerülő 16 új elektromosított és 14 belső égésű jármű közül öt teljesen új elektromos és hat teljesen új belső égésű járművet az AMIEO-régióban vezetnek be. Ezek között lesz a Nissan néhány, az ügyfelek körében legkedveltebb modellje, köztük a LEAF is.

Guillaume Cartier, a Nissan AMIEO régió elnöke szerint: „A Nissan új üzleti terve, a The Arc révén világos ütemtervünk van egy ígéretes jövő felé, amely a növekedésre, az alkalmazkodóképességre és a versenyképességre összpontosít. Az AMIEO régió teljes mértékben igazodik ehhez a globális tervhez, és sebességet váltunk a regionális termékkínálatunk bővítése, az elektrifikáció és a technológia fejlesztése, valamint stratégiai partnerségeink kiaknázása érdekében, hogy egy új korszakba léphessünk.

Ezzel az átfogó tervvel a versenyképességet és a növekedést támogatjuk, és biztos vagyok benne, hogy teljesíteni fogjuk, megteremtve az alapokat a Nissan Ambition 2030 víziójának megvalósításához.”

A Nissan továbbra is ki fogja aknázni a stratégiai partnerségeket versenyképességének és termékpalettájának támogatása érdekében. Európában a Renault/Ampere-rel kötött szövetség révén egy új kompakt elektromos járművet vezet be a Nissan Micra helyett, valamint két új könnyű haszongépjárművet dob piacra. Az Óceániai régióban a Nissan a Mitsubishi Motorssal való partnerségére támaszkodva egy új, egytonnás platós modellt mutat be. Indiában a Nissan megerősíti a Renault-val kötött szövetségét, hogy növelje gyártási kapacitását, és India az Egyesült Királysággal együtt a régió egyik kulcsfontosságú exportközpontjává váljon.

Az elektrifikáció előrehaladása

Az elektromos autók bevezetését mostantól az AMIEO összes alrégiójában tervezik, és a Nissan Európában továbbra is élen jár a Nissan globális elektromosítási stratégiájának megvalósításában. A márka várakozásai szerint 2026-ra az európai eladásainak több mint 40%-a teljesen elektromos és elektromosított modell lesz.

A terméken és az értékesítésen túl a Nissan megvalósítja az EV36Zero elképzelését az elektromos járművek és akkumulátorok gyártására vonatkozóan, és az új elektromos járművek gyártását az Egyesült Királyságban található sunderlandi üzemben kezdi meg. Az átalakítási projekt, a Nissan 360 fokos tervezete a károsanyag-kibocsátás mentes gyártás és vezetés számára, akár 3 milliárd GBP értékű befektetést tesz lehetővé a Nissan és partnerei számára.

A Nissan elektromos ökoszisztémára vonatkozó víziója szerint kereskedelmi forgalomba kerül a V2G technológia, és a terv időszakán belül a Nissan elektromos járműveiben elérhetővé válik a kétirányú váltóáramú tölthetőség, mely először Európában lesz elérhető. A régión belüli új partnerségekre támaszkodva a Nissan V2G technológiája megfizethető kétirányú otthoni töltőket is tartalmaz majd, amelyek lehetőséget biztosítanak a jármű akkumulátorában tárolt energia elektromos hálózatba történő visszatáplálására. Ez új bevételi lehetőségeket teremt a Nissan számára, valamint előnyöket kínál ügyfeleinek és a környezetnek.

India

A The Arc tervidőszak alatt a Nissan Indiában három új modellt vezet be, és az értékesítési volumen megháromszorozását tervezi, így 2026-ra 95,000 darabot céloz meg, ami 63,000 darabos növekedést jelent a 2023-mas pénzügyi évhez képest.

A szövetség chennai üzemében (RNAIPL) két új Nissan SUV-ot mutatnak be, valamint két SUV-ot indítanak a Renault számára. A 2026-ig mintegy 100,000 darabot jelentő további exportlehetőségekkel India az AMIEO-ban az Egyesült Királysághoz csatlakozik, mint a Nissan egyik legfontosabb exportközpontja. Ebben a középtávú tervidőszakban a Nissan folytatja egy új, Chennaiban gyártandó elektromos jármű fejlesztését.

Afrika

A The Arc tervidőszak alatt a Nissan Afrikában az eladások megduplázását célozza meg, így a terv 110,000 darabra nő, ami 56,000 darabos növekedést jelent a 2023-mas pénzügyi évhez képest.

A hároméves időszak alatt az afrikai vásárlók az Indiából indított két új SUV-ból is profitálhatnak. A Nissan egyedülálló e-POWER technológiájának folyamatos bevezetése mellett a Nissan azt is tervezi, hogy az Arc-terv végére 100%-ban elektromos járművet kínál a dél-afrikai vásárlóknak.

Ezek az intézkedések, amelyek a piacbővítésre és az új termékek bevezetésére összpontosítanak, segítenek biztosítani, hogy a Nissan Afrikában ki tudja használni a járműpiac előre jelzett növekedését, és növelni tudja piaci részesedését.

Közel-Kelet

A Közel-Keleten öt új Nissan SUV kerül bemutatásra, köztük az Indiában gyártott és exportált két új SUV.

A The Arc egy külön stratégiát is megfogalmaz az elektromos járművek Közel-Keleten való bemutatására, ugródeszkát biztosítva a további terjeszkedéshez, miközben a Nissan ezen fontos piacokon igyekszik kamatoztatni erős márkaerejét a további növekedés érdekében.

Európa

Öt új elektromos autó érkezik a The Arc tervidőszak alatt, köztük a Nissan LEAF, a JUKE és a Nissan Micra 100%-ban elektromos utódja.

A Nissan az Ampere szövetséggel való partnerségét egy teljesen elektromos Interstar kishaszonjármű, valamint egy új, FlexEVan alapú kishaszonjármű piacra dobására is felhasználja.

A teljesen elektromos jövőre való áttérés elősegítése érdekében a Nissan az e-POWER technológia harmadik generációját fejleszti, a márka egyedülálló villamosított hajtásláncát, amely kapuként szolgál a teljes elektromos vezetési élményhez.

Ami az általános értékesítési teljesítményt illeti, a Nissan Európában a tervidőszak végére 40%-kal, több mint 170,000 darabbal kívánja növelni értékesítési volumenét.

Óceánia

A The Arc időszak alatt a Nissan az Óceániai régióban négy új modellt mutat be, köztük egy új 1 tonnás pickupot, kihasználva a Nissan és a Mitsubishi Motors közötti partnerséget.

Az Óceániai régióban további új elektromos járműveket vezetnek be, ahogy a villamosításra való áttérés felgyorsul.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.01
Az autó egyik legfontosabb adata az ára. Szélsőségesen eltérhet, kétezer forinttól százmillió....
2024.05.01
A BMW Múzeum részletekbe menően felújította előcsarnokát. Az elsődleges cél egy olyan modern,....
2024.05.01
A Ye sorozat három új modelljét egyszerre tervezik bemutatni ..
2024.05.01
- Oroszországban 161 ezer személygépkocsit gyártottak az idei első negyedévben, 81,3 százalékkal....
2024.05.01
Minden idők legszorosabb horvát WRC futamát élhettük át idén, ugyanakkor az új szabályrendszer is....
2024.05.01
- A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma tavaly 20 százalékkal, 14,6 millióra nőtt, így....
2024.05.01
Kés súlyos balesetről is hírt adott néhány perccel déli 12 óra aután a katasztrófavédelem. ..
2024.05.01
Az olasz helyett a spanyol Forma-4-es bajnokságban indul új csapatával, a Cram Motorsporttal Hideg....
2024.05.01
Végre belekóstolhattam az Magyar Év Autója 2024 egyik díjára jelölt legújabb Volkswagen Touareg....
2024.05.01
Egy férfi úgy gondolta, hogy vezetői engedély nélkül, más autójával megy haza Debrecenből. Nem volt....