Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Elmúlt harmincöt és a techszektorban dolgozna? Rossz hírünk van!
2024.04.28 08:19Hűvösebben utazhatunk a Hyundai ablakfóliájával
2024.04.28 04:16A BMW-nek kedveskedik a Lufthansa – ez történt a 17. héten
2024.04.27 16:21Nincs hely rakodni? Vigyük az árukat villamossal!
2024.04.27 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Új emblémát kap a Lamborghini
A Lamborghini több mint 20 év után először frissítette logóját, új külsőt adva a védjegyének, a dühöngő bikának, amely a cég tulajdonságait hivatott népszerűsíteni.
Az új logó, amelyet a jövőben minden új autón alkalmazni fognak, állítólag „jobban tükrözi a Lamborghini küldetésének bátor, váratlan és hiteles értékeit". Az olasz szuperautó-gyártó egy új, egyedi betűtípust is készített, amely „visszhangozza az autók összetéveszthetetlen vonalait és szögletességét" – tette hozzá a gyártó.
Maga az embléma nagyon hasonlít az előző változathoz, de a fényes arany részleteket finomabb bronzszínűre tónusozták, és a Lamborghini név szélesebb betűtípussal van írva, a márka egyértelmű identitását szimbolizálva. Az első autó, amely az új jelvényt viseli, várhatóan az Urus SUV plug-in hibrid változata lesz, amelyet a következő hónapokban mutatnak be, illetve még idén a Hurácan utódja is következik.
Az átnevezési program a Lamborghini üzleti stratégiájának legújabb lépése, amelynek keretében a vállalat 2024 végéig villamosítja modellpalettáját, és 2028 körül mutatja be első elektromos autóját – írja az Autocar.
Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!