elektromobilitás
A cikk rámutat arra, hogy a piaci fejlemények afelé mutatnak, hogy helyes lehet a Toyota multitechnológiás stratégiája, amelynek jelszava, hogy ’a széndioxid-kibocsátás az ellenség, nem egy-egy hajtáslánc’, és rövid- és középtávon a különböző részben vagy teljesen elektromos meghajtások és egyéb zéró vagy közel zéró emissziós technológiák egymást kiegészítő együttélését hirdeti, végső célként a teljesen karbonsemleges működést megjelölve. Amint a cikk bevezetőjében megjegyzik: „A japán autógyártó álláspontja a tisztán elektromos járművek túl gyors bevezetéséről újraértékelődik.”
A cikkben többek között az áll: „A Toyota többször is figyelmeztetett, hogy a fogyasztók nem szívesen vásárolnának drágább, tisztán elektromos autókat. Most, hogy a makacsul magas árak és a nem megfelelő töltőinfrastruktúra miatti aggodalmak együttesen befagyasztották az akkumulátoros elektromos járművek (BEV) iránti lelkesedést Európától az Egyesült Államokig, a Toyota egykor eretnekségnek számító törekvései újraértékelődnek. Adam Jonas, a Morgan Stanley elemzője, aki magabiztosan jósolta, hogy az agresszív kormányzati szabályozás és a tisztán elektromos modellek iránti fogyasztói preferencia gyorsan kioltja a hibridpiacot, ebben a hónapban elismerte: bocsánatkéréssel tartozom a Toyotának.”
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!