2024-ben elsőként a Lidl robbantotta az akció-bombát, meglepően jó áron kínálják a felszereléseket. De vajon mit lép erre az Aldi?
Tavasszal a szabadidős programokhoz kapcsolódó termékek iránti érdeklődés felértékelődött: legyen szó biciklizésről, túrázásról, az edzéshez szükséges kellékekről, kertgondozásról vagy pálinkázásról.
Lassan végre elhisszük, hogy marad a jó idő, és ezt az ár-összehasonlító oldal keresései is alátámasztják. Mind Magyarországon, mind a régió országaiban – Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Romániában, Bulgáriában és Horvátországban – nőtt az ehhez kapcsolódó termékek iránti érdeklődés - áll az Árukereső közleményében.
Itthon például több mint kétszeresére nőtt a medencetisztító porszívókat kereső felhasználók száma, ahogy a léghűtők esetében is. A fagylaltgépek és a napozóágyak keresései kb. 70%-kal ugrottak, a biciklinyergeké kb. 80%-kal, míg a kültéri székek kb. 30%-kal, a hintaülések pedig közel 60%-kal voltak népszerűbbek az elmúlt két hétben. Sokakat érdekeltek még a kertgondozással kapcsolatos eszközök: a hagyományos (52%) és a robot (45%) fűnyírók, a fűnyíró traktorok (35%), a fűkaszák (36%) és a lapcsiszolók (36%) keresései egyaránt növekedésnek indultak. A jó idő beköszöntével többen figyelnének külsejükre is, így nem meglepő, hogy a hajkondicionálók és a tömegnövelők keresései egyaránt közel 25%-kal ugrottak. Persze vannak, akik egy kis alkohollal kapcsolódnának ki – a pálinkák keresései ötödével nőttek –, míg más a testi örömöket választja: a vibrátorok közel 50%-kal lettek népszerűbbek az elmúlt két hétben.
Csehországban is közel 30%-kal többen kerestek biciklikre, biciklitartókra és pumpákra, valamint fűnyírókra és naptejre, míg több mint 50%-kal többen érdeklődtek a kerti grillek iránt. Semmi sem ért fel azonban a sportoláshoz használt rugós ugrócipőkre, amelyek majdnem kilencszeres növekedést produkáltak. A szlovákoknál kétszer annyian kerestek paprikasprékre és ablaktisztítókra, míg 150%-kal nőtt a vontató trélerek iránti érdeklődés – a legtöbbeket pedig a webkamerák érdekelték, ugyanis több mint négyszer annyit kutatták ezeket.
Románia is az erotika útjára lépett, ugyanis több mint kétszer annyian kerestek erotikus pumpákra. Ezt követték a „hagyományosabb” termékek, amik 40-50% közötti keresési növekedést értek el: a fazekak, projektorok, wi-fi hatótávolság-növelők és robotporszívók. Bulgáriában a könyvek (168%) és a hintaülések (104%) vezették a keresési listát, míg Szlovéniában a focifelszerelések (80%), görkorcsolyák (90%), csúszdák (83%), valamint kültéri, gyerekeknek szánt játékházak (59%) és gyerekbiciklik (48%). A horvátoknál is a kerti termékek – hinták (46%), sportjátékok (56%), trambulinok (57%) – domináltak, míg Szerbiában a gyerek sportcipők (168%) és a kerti grillek (79%) voltak népszerűek.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Változó mértékben minden országban megugrottak a keresések a sporteszközök, kerti szerszámok és a szép időhöz alkalmas öltözetek iránt az elmúlt két hétben. Egyértelmű, hogy a teljes régióval együtt készülünk a jó időre, az udvari és kerti munkákra, a testmozgásra és persze a kikapcsolódásra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Kanyargós utakat jár be a pénz Kína és Oroszország között
- Csökken az ember ébersége a kanyaróval szemben - íme a számok
- Kézilabda-menetrend az olimpián: nem szoktak ilyenkor meccsek lenni
- A bajor kormányfő hadat üzent a kancellárnak, de a konzervatív vetélytársaknak is
- Szakítás előtt áll Mona Lisa
- Nincs is annál jobb, mint erdei fülesbaglyokat figyelni