Rendkívüli: eladják a Boci márkát

Vágólapra másolva!
A Nestlé tájékoztatása szerint a BOCI márkát a Cerbona vásárolja meg, ezzel új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében.
Vágólapra másolva!

A Nestlé Origóhoz eljuttatott közleményében arról ír, hogy értékesíti

  •  a "BOCI", 
  • a "MELBA", és
  •  a "PÁRIZSI KOCKA" védjegyeit

a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára. 

A BOCI-t és a többi érintett márkát a Nestlé a privatizáció során, 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg.

Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a BOCI, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon

 – mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária Kft ügyvezetője. Az ügyvezető azt is jelezte, hogy a továbbiakban még jobban összpontosítanak a növekedést támogató márkáikra, mint a KitKat és a Balaton.

Aláírták a Boci és más márkák adásvételéről szóló megállapodást a Nestlé és a Cerbona képviselői
Aláírták a Boci és más márkák adásvételéről szóló megállapodást a Nestlé és a Cerbona képviselői
Fotó: Nestlé

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100%-ban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel 100 éves múltra visszatekintő BOCI, MELBA és PÁRIZSI KOCKA” – mondta Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója. 

Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket

 – tette hozzá.

Az ellátás folytonosságának biztosítására egy átmeneti időszakban a Nestlé gyártja majd tovább az érintett termékeket, ezzel is garantálva, hogy a fogyasztók megszakítás nélkül hozzáférhessenek kedvelt csokoládéjukhoz. A tranzakció 2024. május 22-én zárul – adtak tájékoztatást a közleményben a vállalatok.