- Hirdetés -

Erősen startolt a TV2 új műsora, de az RTL is örülhet

|

- Hirdetés -

A teljes lakosságnál a hét legnézettebb műsora volt a Házasság első látásra, ami a kereskedelmi célcsoportnál is jól teljesített. A két fontos célcsoportnál viszont még így is az RTL nyerte a hetet.

Minimális különbséggel, de a mögöttünk álló 12. hetet megnyerte az RTL. Legalábbis két fontos célcsoportnál: főműsoridőben a 18-49, és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél mindössze 0,1 százalékpont, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékpont volt az RTL heti előnye a TV2 előtt. A TV2 nyerte a hetet a többi bontásban, azaz főműsoridőben és a teljes lakosságnál, továbbá teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál (18-49, 18-59, 4+).

Szintén nem túl nagy előnnyel, de a teljes portfóliók terén is az élen zárta a hetet az RTL Magyarország. Ugyanott, ahol az RTL csatorna is, azaz főműsoridőben a 18-49 és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél az RTL Magyarország 23,1 százalékos, a TV2 Csoport 22,6 százalékos share-t ért el. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24 százalékos, a TV2 Csoport 23,4 százalékos közönségarányt produkált. Azaz 0,5 és 0,6 százalékpont volt a differencia. Itt is igaz, hogy minden más bontásban a TV2 Csoport megőrizte a vezető helyét.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12 14,7 11,2
RTL 12,4 11,9 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,7 12,2 9,3
RTL 7,9 7,4 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,8 21,7
RTL Magyarország 19,6 16,8 19,1
AMC Networks 5,7 5,3 5,6
MTVA 5,6 9,4 4,7
Paramount Global 3,9 3,1 4,9
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,1
Network4 3,4 4,7 2,0
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,9% / 13,7% (15,4% / 13,6%)
Tények Plusz – 11,9% / 10,6% (10,7% / 9,6%)
Házasság első látásra – 17,3% / 16,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 11,4% / 11,6%)
Hazatalálsz – 10,8% / 9,3% (korábbi héten a Kincsvadászok: 14,6% / 14%)

RTL
Híradó – 18,6% / 15,8% (17,5% / 14,9%)
Fókusz – 12,2% / 11,3% (11,7% / 11,1%)
Az ugrás – 12,3% / 11,4% (13,1% / 11,9%)
A mi kis falunk – 10,4% / 10,1% (9,6% / 8,2%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó nagyon elhúzott a Tényektől. Utolsó hetére új ellenfelet kapott Az ugrás című vetélkedő. A kissé már elfáradt Szerencsekerék helyére a Házasság első látásra érkezett, ami erősen indított, nyerte a sávját az RTL-es vetélkedővel szemben, nem is kis előnnyel. A Hazatalálsz című sorozat új évadának első részei már szolidabb eredményeket hoztak. Az előttük futó műsorhoz és a korábbi héten hasonló sávban látható Kincsvadászokhoz képest is. A Hazatalálsz a kereskedelmi célcsoportnál nagyjából olyan nézőszámokat ért el, mint A mi kis falunk ismétlései. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, ott jobban szerepelt a Hazatalálsz.

Szombat este A mi kis falunk új része hozta a formáját, azaz sok nézőt vonzott. A sorozat közönségaránya a 18-49 éveseknél 16,4 százalék, a 18-59 éveseknél 18,9 százalék, a teljes lakosságnál 17,3 százalék volt. Vasárnap két saját gyártás versenyzett egymással, a TV2-n a Next Top Model Hungary, az RTL-en pedig A renitens című sorozat került képernyőre. A fenti három korosztálynál a Next Top Model Hungary 11,2 százalékot, 11,3 százalékot és 11,6 százalékot hozott. A renitens pedig 12 százalékot, 14,1 százalékot és 13,9 százalékot produkált – bár egy órával rövidebb műsoridővel.

A heti műsoros toplistákat nézve a 18-49 és a 18-59 éveseknél a helyzet változatlan, azaz A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek 239 ezer és 400 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a korábbi hetekben a Tények vonzotta a legtöbb nézőt, múlt héten azonban a Házasság első látásra, annak is a keddi adása végzett az élen, 853 ezres nézettséggel. Ahogy a lenti táblázatokban látható, jól szerepelt az M4 Sporton közvetített Magyarország – Törökország focimeccs is. Főleg a 18-49 éveseknél, ahol a 239 ezres nézőszámával a hét második legnézettebb műsora volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 400 736 18,9
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 359 663 18,0
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 349 560 19,0
HÍRADÓ RTL 343 428 17,9
A RENITENS RTL 305 444 14,1
TÉNYEK TV2 264 292 13,9
AZ UGRÁS RTL 257 985 12,8
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 251 915 11,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 230 662 13,8
FÓKUSZ RTL 217 262 12,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 853 707 21,1
TÉNYEK TV2 742 769 23,3
HÍRADÓ RTL 733 373 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 718 883 17,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 642 298 17,5
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 639 002 17,7
A RENITENS RTL 606 865 13,9
HAZATALÁLSZ TV2 522 919 14,6
AZ UGRÁS RTL 508 968 12,6
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 507 937 11,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 239 808 16,4
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 239 783 19,4
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 235 152 17,2
HÍRADÓ RTL 189 171 14,7
TÉNYEK TV2 177 661 14,0
A RENITENS RTL 176 235 12,0
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 169 743 11,2
AZ UGRÁS RTL 163 700 11,9
HAZATALÁLSZ TV2 132 143 10,7
FÓKUSZ RTL 131 943 12,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...

Még gazdagabbak lettek a gazdagok

Évtizedünk végére csak Magyarországon akár 10 dollármilliárdos is lehet majd a Blochamps Capital friss kutatásának prognózisa szerint. A gazdagoknál felgyorsult vagyonkoncentráció miatt idén több privátbanki szolgáltató is jelentős mértékben megemeli elitklubjába a belépési limitet.Az...

Mesterséges intelligenciával felturbózva jönnek a Samsung csúcstévéi

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...