A hírekkel ellentétben nem az FSR 2-re alapoz a DirectSR

Egy friss dia lehet a félreértés alapja, de ettől még egy API-ról van szó.

Majdnem egy hónapja írtunk a Microsoft DirectSR API-járól, aminek a célja, hogy a fejlesztők egységes kódútból működtethessék a hasonló elven működő, azaz megegyező bemeneti adatokat igénylő felskálázó eljárásokat.


(forrás: 4Gamer.net) [+]

Nemrég azonban megjelent egy írás a WCCFtech oldalán, amely azt állítja, hogy a DirectSR az FSR 2.2.2-re alapoz. Feltételezhető, hogy a fenti dia adhatja a félreértésre az okot, amely valóban megjegyzi az AMD felskálázást, de nem azt mutatja, hogy a szóban forgó eljárás lesz az alap, hanem azt, hogy a DirectSR-en belül milyen kötelezően használandó bemenetekkel implementálható. Erre egyébként lesz is szállítva egy alapértelmezett kód, vagyis a fejlesztőknek nem kell semmilyen kódot írniuk a működéshez, de ettől még maga az API nem erre épül.


(forrás: 4Gamer.net) [+]

Az alábbi írásunkban bővebben kifejtettük a DirectSR működését, és ebből leszűrhető, hogy bármilyen olyan felskálázás implementálható, amely az API által kezelt bemeneti adatokkal dolgozik.

Kiegészítés: Az eredeti cikket a WCCFtech időközben korrigálta.

Előzmények

Hirdetés