Egy hatalmas cég is beszállt a bögreőrületbe

Vágólapra másolva!
Újabb szakaszába ért a bögreőrület. Az eredetileg egy TikTok-tartalomnak köszönhetően elindult furcsa vásárlási lázba most a nemrég egy szupercsipet bemutató Nvidia kapcsolódott be, pontosabban fokozta azt.
Vágólapra másolva!

A Stanley több mint 100 éves múltú, kempingfelszereléseket gyártó márka. Termoszai, bögréi, vizespoharai eddig is jól fogytak, de egy TikTokon megjelent videónak köszönhetően a vásárlók teljesen érthetelten módon kapták fel a vállalat egyik termékét, amiről újabb videók készültek:

A cég közel 750 millió dolláros bevételt ért el 2023-ban, ezen belül a vizespoharak eladásai többszörösére nőttek. A vásárlók szinte szó szerint rohamra indultak a boltokba értük. 

S amikor januárban megjelent egy különleges kiadású változatuk, újra a Black Friday vásárlási napot idéző jelenetek alakultak ki több amerikai üzletben.

Percek alatt elkapkodták a termékeket a vásárlók, hogy aztán a 35-45 dolláros bögrék egy része kétszeres áron kerüljön fel online piacterek oldalaira.

Úgy látszik, a nehezen magyarázható őrületnek még nincs vége. Most a világ egyik legjelentősebb csipgyártója, az Nvidia szállt fel a vonatra. Egy kaliforniai konferencián a vállalat bemutatta a legalább 10 millió forintot érő új csipjét, miközben a konferencia hivatalos boltjában megjelent egy Stanley-bögre, a vállalat logójával.

A Wall Street Journal riportere szúrta ki az egyedi terméket, melyet 50 dolláért árultak, és amit hamarosan az utolsó darabig elkapkodtak – bár ez csak egy konferenciahelyszín üzlete volt, nem egy általános kiskereskedelmi egység.

A Quartz megkereste az Nvidiát és a Stanleyt is, hogy a feltételezett együttműködésükről kérdezze őket, valamint arról, a csipgyártós bögreváltozatot tervezik-e a konferenciától függetlenül is árusítani, de egyik cég sem reagált a megkeresésre.

Cikkünk kiemelt képe illusztráció / forrás: Unsplash