- Hirdetés -

Beindult a tavasz a Jófogáson

|

- Hirdetés -

Kerti szerszámokkal, grillekkel, vetőmagokkal és jakuzzikkal kezdődik a tavasz a Jófogáson. A kertészeti szezon indulásával az oldal több mint 250 ezer hirdetését nézte át, hogy feltérképezze a legkeresettebb kerti eszközöket. A portálon visszaköszönnek az elmúlt évek kertészeti trendjei is, hiszen sokan keresnek magaságyásokat, üvegházakat és egyre okosabb eszközöket.

A Jófogáson csaknem 1,5 millió meglévő hirdetés mellett havi szinten közel 2 millió látogató fordul meg, így Magyarország mérvadó online piactereként, óriási adathalmaz segítségével tudja áttekinteni az aktuális trendeket és fogyasztói preferenciákat.

A portál sokszínű kínálatot tud felvonultatni kertészeti és agrárhirdetések terén: az elmúlt 1 év statisztikái szerint a felhasználók közel 250 ezer, kertészethez kapcsolódó hirdetést adtak fel.

A kertészeti csúcsidőszak márciussal indul, de bizonyos termékek egész évben népszerűek az érdeklődők körében. Tavaly például több mint 2 milliószor kerestek rá kisgépekre, de az elmúlt 1 év során sokan tekintettek meg a grilleket, kerti bútorokat és szerszámokat, illetve medencéket, vetőmagokat és virágtartókat. Az aktuális kertészeti trendekre rácsatlakozva sokan keresnek üvegházat és magaságyást is a Jófogáson.

„A kínálat jól igazodik a kereslethez, hiszen a trend szerint a vonatkozó kategóriákban kertészeti kisgépet hirdetnek legnagyobb számban a Jófogáson. Az elmúlt évet nézve havonta akár 15 ezer kertikisgép-hirdetés is felkerült a portálra, de a megvásárolható használt termékek között a kerti bútorokból, grillekből és medencékből sincsen hiány. Mindeközben úgy látjuk, hogy leggyorsabban grilleket lehet eladni a tavaszi időszakban. Ezek átlagosan 11 nap alatt találtak vevőre” – mondta Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója.

Az elmúlt 1 év legdrágábban kínált (és megvásárolt) kültéri használt tárgya a Jófogáson egy jakuzzi volt, amit a hirdető 7 és fél millió forintos árral töltött fel a portálra. A magasabb árfekvésű, kültéri és kertészeti kapcsolódású hirdetések között még fűnyírókat és iszapszivattyút is találhatunk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre költik a pénzüket a fiatalok

A mai fiatalok túl sokat költenek divatra, szórakozásra és csak a mának élnek? A harminc alattiak vagy az idősebbek kezelik ügyesebben a pénzügyeiket? Egyebek közt ezekre a kérdésekre is választ keresett az a friss...

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...