Még a született digitális brandeknek is fontos a fizikai világban való megjelenés – ezt nyomatékosítja ez a díjnyertes barcelonai üzlet.

Jól kezdte az évet az El Departamento dizájncég: megkapta az idei első FRAME Awardot. Ezt a dizájndíjat havonta osztja ki a névadó magazin, majd év végén van egy „összetett győztes” is.

Na de még csak február van, szóval maradjunk a Departamentónál, annak is a barcelonai üzleténél, amit a PJ.Lobster optikai kiskereskedő cég számára tervezett. Elég erős vizuális élmény a monokróm, zöld árnyalatokban játszó shop.

Ezzel az erős dinamikus élménnyel is hangsúlyozni akarták, hogy a született digitális márkák számára is fontos a fizikai jelenlét.

A szigorú monokróm esztétikába „a különböző textúrák, felületek és rétegek hoznak változatosságot”, magyarázta Nazanin Naeini, a Guggenheim Múzeum kiállítástervezője, aki szerint „a pasztellzöld és a rozsdamentes acél finom kontrasztja dinamikussá emeli a teret anélkül, hogy zajos lenne.”

 

A PJ.Lobster optikai márka és a dizájnstúdió ráadásul hosszú távú együttműködésbe kezdett, úgyhogy számíthatunk hasonlóan letaglózó élményekre a későbbiekben is.

(Fotók: El Departamento)

Ez is érdekelhet:

Már-már sokkolóan lehengerlő a párizsi műemlékhez tervezett multimédia-show

Nem találunk szavakat a párizsi Invalidusok házába készített 50 perces műsorra. Képeink viszont vannak róla.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Szaftos húsokért, bomba jó sörökért és lazán elegáns hangulatért ide kell beülnöd

Ijesztően néz ki ez a darázs, nagy is, a neve is nyomasztó, mégis teljesen ártalmatlan

Nagy a baj, ha egyesek szerint Kharlla már plus size modell

További cikkeink a témában
Hirdetés