392.28 Ft

366.14 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Külföld

Meghan Markle új márkát indít

10perc.hu
2024. 03. 18.
Meghan Markle új márkát indít

Sussex hercegnéje az Instagramon jelentette be életmód - márkáját, American Riviera Orchard néven.

Meghan, Sussex hercegnéje egy új életmódmárkát indított el, ami úgy tűnik, hogy több tucat termékkel készül, miközben négy év szünet után visszatér az Instagramra. Meghan 2020 óta első közösségi médiás posztjában az American Riviera Orchardot kilenc Instagram-poszton keresztül jelentette be, amelyeken együtt látható a márka aranyozott logója és címere. A fióknak néhány órán belül több mint 200 ezer követője volt.

A márka védjegybejelentési kérelmében szerepelnek szakácskönyvek, asztali edények, ágyneműk, egy sor kenhető és tartósított termék, köztük zselék, lekvárok és dióvajak, valamint asztali helykártyatartók, amelyekről azt írják, hogy "nem nemesfémből" készültek. Egy második, nemzetközi regisztrációs kérelem írószereket, textíliákat, zsinóros táskákat, jógafelszereléseket és számos, háziállatokkal kapcsolatos terméket, például pórázt, nyakörvet, etetőszőnyeget és madármagot tartalmaz - közölte a The Guardian.

A bemutatóhoz egy Instagram-történet is tartozott, amely kikapcsolt hanggal némi hasonlóságot mutat a Succession című tévésorozat címsorával, és Meghant mutatja, amint virágokat rendez a montecitói birtokának konyhájában, és egy alkóvban pózol egy fekete ballonkabátban.

Az Instagram-fiók mellett a márka egy weboldalt is indított, amely a cég logójából és egyetlen regisztrációs dobozból áll, ahol várólistára lehet feliratkozni.

A pár számos nagy horderejű médiavállalkozásba bocsátkozott, köztük egy ötéves, állítólag 100 millió dolláros szerződést kötött a Netflixszel, egy 20 millió dolláros Spotify-szerződést, amely 2023 közepén lejárt, és Harry 2023-as bestsellerét, a Spare című memoárt. Az American Riviera Orchard az első jel, hogy Meghan fizikai árukat kíván értékesíteni.

Meghan és Harry jótékonysági munkát is végeznek az Archewell Alapítványon keresztül, amely a digitális bizalom és biztonság mellett száll síkra.

Egy életmódmárka visszatérés lenne Meghan számára, aki korábban interjúkat készített híres barátaival, recepteket osztott meg, és blogolt utazásokról, szépségről és ételekről a The Tig nevű életmód-weboldalon, amelyet Harryvel való házasságkötése előtt bezárt. Az American Riviera Orchardhoz hasonlóan ez a blog is kalligrafikus dizájn részleteket tartalmazott, bár az új vállalkozásának palettája az egyszerű fekete-fehérről egy extravagánsabb arany és krémszínű esztétikára változott, ami inkább hasonlít egy esküvői meghívóra, mint egy kézzel írt üzenetre.

Korábban megírtuk, hogy milyen per indult Meghan Markle ellen.


Főkép forrása:
Wikimedia Commons

További cikkek