Sussex hercegnéje egy új életmódmárkát indított útjára, ami az American Riviera Orchard nevet kapta.
A meglepetésszerű leleplezés csütörtökön történt, egy új Instagram-fiók és egy eddig kevés részletet tartalmazó weboldal segítségével - adta hírül a BBC.
Meghan Markle a korábbi életmódmárkáját, a The Tig-et bezárta, miután Harry herceg megkérte a kezét. Mióta Meghan és Harry visszalépett a hivatalos királyi feladatoktól, médiavállalkozásokba kezdtek.
Az új márkáról eddig kevés részlet áll rendelkezésünkre.
Az American Riviera Orchard Instagram-fiókján egy rövid, szemcsés videó látható a történetek között, amelyen virágokat rendezgető kezek láthatóak, majd a vágás után feltűnik Meghan Markle is egy konyhában, amint valamint kavargat egy edényben, a következő vágás után pedig egy hosszú oszlopsor végén álló, báli ruhás nő látható.
A weboldalon szerepel a márka logója és egy felhívás is, hogy a nézők iratkozzanak fel a várólistára.
A már több százezer követővel rendelkező Instagram-oldal bemutatkozó részében egyszerűen csak annyi áll: "Meghan, Sussex hercegnéje" és "létrehozva 2024-ben".
Meghan a korábbi, az esküvője előtt felfüggesztett Instagram-fiókját azonban még mindig nem élesztette újra.
A lap megjegyezte, hogy Kalifornia azon részét, ahol Meghan, Harry herceg és gyermekeik élnek, gyakran "amerikai riviéraként" emlegetik, innen jöhet az új életmódmárka neve is.
Az amerikai média beszámolói szerint folyamatban van egy védjegybejelentés az "American Riviera Orchard" névre, amelyből kiderül, hogy a márka háztartási cikkeket, például kancsókat és konyharuhákat, valamint tartósított élelmiszereket, például dzsemeket tervez árulni. A kérelem szakácskönyveket is említ.
A 42 éves egykori színésznő az utóbbi időben inkább az Egyesült Államokban állt a nyilvánosság elé.
A múlt héten például az SXSW Fesztiválon beszélt a közösségi médiában történő zaklatásokról.
Elindult a Naphire.hu YouTube-csatornája, iratkozzon fel a legfrissebb videóinkért!
Kapcsolódó cikkek
- Óriási pénzt hoz a Microsoftnak és a Google-nek az AI, de meddig tart a lendület? A Microsoft és a Google csütörtökön megdöntötte az első negyedéves eredményvárakozásokat, mivel a technológiai óriások továbbra is nagy összegeket fektetnek be a mesterséges intelligenciába, amely az emberek életmódjának drámai megváltoztatását ígéri.
- Milliárdosok versenyeznek a TikTok megvásárlásáért, de hiába Egy maroknyi amerikai pénzügyi és technológiai mágnás több milliárdos ajánlatra készül a TikTok megvásárlására, miután Joe Biden elnök aláírta azt a törvényt, amely arra kényszerítené a kínai tulajdonosokat, hogy eladják az alkalmazást, máskülönben betiltják azt az Egyesült Államokban.
- 3 tipp, amivel garantáltan csökkentheted a rezsid Kétségtelen, hogy egy kertes ház fenntartási költsége megterhelő a családi kasszának. Azonban számos olyan praktika van, melyekkel drasztikusan csökkenthető a rezsi. Cikkünkben 3 hasznos, valóban pénztárcabarát tippet osztunk meg, amelyek alkalmazásával akár 20-30%-kal is csökkentheted otthonod fenntartási költségeit.
- Ledobta a meglepetésbombát a Sziget Fesztivál, ez a világsztár is Budapestre érkezik Kylie Minogue lesz az idei Sziget Fesztivál sztárfellépője. A beharangozó sajtótájékoztatón a szervezők azt mondták, hogy a több mint 80 millió lemezt eladott énekesnő mellett még nagyon sok fellépő érkezik a színpadokra, csak győzzék a látogatók a válogatást a helyszínek között. A szervezők idén fejlesztik a vendégélményt, ami például azt jelenti, hogy gördülékenyebb lesz a ki- és bejutás.