- Hirdetés -

Változások az OTP-nél

|

- Hirdetés -

Megállíthatatlanul nő az elektronikus és mobilfizetési megoldások népszerűsége a felhasználók, vállalkozók körében, az MNB 2023-as fizetési jelentése alapján 5-6 százalékponttal nőtt az elektronikus fizetés aránya. Az OTP Mobil pedig ennek megfelelően az igények mentén fejleszti tovább a szolgáltatásai körét: 2024. februárjától a SimplePay márkanév alatt, egységes felületen lesz elérhető valamennyi üzleti fizetési megoldása, továbbá minden termék esetében elérhetővé válik a teljes mértékben online szerződéskötési folyamat.

Az elektronikus és mobilfizetések száma folyamatosan bővül, az átutalások, a kártyás vásárlások és az elfogadóhelyek száma egyaránt növekedett a tavalyi évben, miközben a készpénzfelvételek száma csökkent. A mobiltárcás megoldásoknál pedig 2023 harmadik negyedévében mérték a legnagyobb bővülést, 14 százalékkal. Ma már természetes, hogy fizethetünk kártyával – többféleképpen is –, applikációkban lehet ügyet intézni, vásárolni, parkolójegyet venni.

Egy olyan időszakban, amikor sokszorosára növekedett a mobil és elektronikus fizetést használók száma, az OTP Mobil folyamatosan megőrizte vezető pozícióját a magyar piacon. A tavalyi év végére az cég által üzemeltetett SimplePay online fizetési rendszer forgalma 53 százalékkal növekedett a 2022-es évhez képest, a tranzakciók száma pedig 2023-ban átlépte a százmilliót. A legnagyobb, országos szolgáltatóktól az induló kisvállalkozásokig, a hazai üzleti világ szinte valamennyi szegmensében használják a megoldást, a SimplePay ma már több mint 27 000 elfogadóhellyel rendelkezik.

A kereskedők körében felmerülő igények kiszolgálása érdekében indult el két éve a Telefonos POS szolgáltatás (korábbi nevén SimpleBusiness). A megoldáshoz csatlakozók száma 2023-ban háromszorosára nőtt a megelőző évhez képest, így már összesen több mint 3700 partner biztosít lehetőséget elektronikus fizetésre POS-terminál használata nélkül.

„Az OTP Mobil, ahogy eddig, továbbra is a partnerek hatékony kiszolgálását tartja szem előtt, így az idei évben a Simple megoldások körét egységesítjük és a SimplePay márkanév alatt tesszük elérhetővé. Így a kereskedők, szolgáltatók POS-terminált, Telefonos POS megoldást és Online fizetést is igényelhetnek egy helyről. Valamint minden termék esetében elérhetővé tesszük az end to end online szerződéskötési folyamatot, annak érdekében, hogy a leendő partnereink még egyszerűbben és kényelmesebben tudják bevezetni az elektronikus fizetési szolgáltatásainkat” – mondta dr. Al-Absi Gáber Seif, a cég ügyvezető helyettese, kereskedelmi és SimplePay üzletág vezetője.

Azzal, hogy a SimplePay keretein belül nyújtott mindhárom fizetési megoldás kapcsán elérhetővé vált az online szerződéskötési folyamat, az OTP Mobil porfóliójában a kereskedők egy helyről érhetik el minden igényre a fizetési megoldásokat, egyszerűen, a teljes folyamatot érintően online ügyéntézéssel. Sőt, nincs szükség iratok fotózására és elektronikus aláírásra sem, mindössze az adatok rögzítésére, így a folyamat sokkal gördülékenyebb lehet.

A folytonos fejlesztések a révén válhatott a hazai piacon élenjáró megoldásaival mára meghatározó fizetési megoldásokat biztosító szolgáltatóvá az OTP Mobil, amely az OTP Bankkal közösen kínál integrált, széles körű fizetési megoldásokat. Az OTP Mobil meggyőződése, hogy az elektronikus fizetés nemcsak az ügyfelek, hanem a vállalkozások érdeke is, a sikereik egyik biztosítéka.

A közelmúltban pedig ezeket a megoldásokat díjazták is – az Év honlapja versenyen az OTP Mobil Telefonos POS (korábbi nevén SimpleBusiness) alkalmazása lett az Év technológiai megoldása, amely a kártyaelfogadás és az azonnali átutalás előnyeit ötvözi POS-terminál telepítése nélkül, valamint a Mastercard év bankja versenyen az Év pénzküldési megoldása 2. helyezését érte el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre költik a pénzüket a fiatalok

A mai fiatalok túl sokat költenek divatra, szórakozásra és csak a mának élnek? A harminc alattiak vagy az idősebbek kezelik ügyesebben a pénzügyeiket? Egyebek közt ezekre a kérdésekre is választ keresett az a friss...

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

tévénéző nézettség

Új sorozatokkal erősít a Direct Now

A tavaszi hónapok során újraélednek a képernyőn a magyar filmek klasszikusai, érkezik a kétezres évek egyik legnagyobb bűnesetén alapuló Az évszázad csalása, és kizárólag az alkalmazásban nézheted vissza az áprilisban debütáló The Walking Dead:...

Erre költik a pénzüket a fiatalok

A mai fiatalok túl sokat költenek divatra, szórakozásra és csak a mának élnek? A harminc alattiak vagy az idősebbek kezelik ügyesebben a pénzügyeiket? Egyebek közt ezekre a kérdésekre is választ keresett az a friss...

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...